Obchodní podmínky

1) Všeobecná ustanovení

Kupující učiněním objednávky stvrzuje, že souhlasí s obchodními podmínkami, že je četl a jsou mu zcela srozumitelné. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito podmínkami a tyto obchodní podmínky jsou pro obě strany závazné.
 
2) Objednání zboží a služeb
 
Objednávat je možno vyplněním objednávkového formuláře na našem internetovém obchodě, je možno také zaslat objednávku elektronickou i běžnou poštou, objednat je také možné telefonicky nebo prostřednictvím sms.
Předmětem prodeje jsou pouze produkty a služby výslovně uvedené na objednávce včetně způsobu dodání, předání a platby.
V případě nesrovnalostí budeme kupujícího kontaktovat.
Prodejce kupujícímu prodá jen zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovujících daným normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky.
Podmínkou pro naplnění platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká samotným dodáním zboží. V některých případech, si prodávající vyhrazuje právo žádat úhradu finanční zálohy kupujícím.
V případě, že mezi dobou, kdy bylo zboží objednáno a dodáno došlo ke změně ceny či dodávaného sortimentu ze strany dodavatele, máme  právo objednávku po dohodě s kupujícím upravit nebo od ní jednostranně s okamžitou platností odstoupit. Stejné oprávnění si vyhrazujeme i v případě, kdy výrobce přestane dodávat objednaný produkt nebo uvede na trh novou verzi produktu.
Neneseme odpovědnost za nesprávné používání výrobků u nás zakoupených. Vždy se řiďte pokyny kontaktologa a příbalových letáků. Pokud se objeví jakékoliv problémy (dráždění, suché oči, rudé oči) ihned čočky vyjměte a kontaktujte svého kontaktologa.
 
3) Potvrzení objednávky 
 
Při objednání formou vyplnění objednávkového formuláře v našem internetovém obchodě se potvrzení objednávky realizuje potvrzovacím e-mailem na kupujícím uvedenou adresu. Objednávka je tím kupujícím přijata a je závazná. O odeslání zásilky s objednanými produkty budete taktéž informováni e-mailem. V případě nejasností Vás budeme samozřejmě kontaktovat.
 
4) Platební podmínky
 
Zboží můžete zaplatit buď při převzetí (zaslání na dobírku i osobní převzetí) nebo převodem z účtu. V případě platby bankovním převodem je zboží odesláno až po připsání částky na náš účet . 
Pro platbu převodem v korunách v rámci ČR používejte účet:
2100387416/2010
Pro platbu převodem v eurech v rámci SR používejte účet
2500387423/8330
Pro platbu převodem v eurech v rámci EU mimo Slovensko používejte účet
2100387416/8330
 
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online;
v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
 
5) Dodací podmínky
 
Objednané zboží Vám odešleme v nejkratší možné lhůtě. K Vaší objednávce si dovolujeme účtovat poštovné a balné dle místa určení, způsobu doručení a velikosti a váhy zásilky. V rámci ČR a SR je poštovné 129,-Kč, v rámci EU je poštovné dle individuální kalkulace, v tomto případě budeme zákazníka předem informovat. O odeslání Vás budeme informovat e-mailem.
V případě, že zvolíte osobní odběr zboží v našem aplikačním středisku - ve Veselí nad Moravou 698 01 ul. Sokolovská 672, nebudeme účtovat žádné dopravné.
V případě, že zvolíte jiné výdejní místo blíže Vašeho bydliště, zaškrtnětě prosím při volbě dopravy Česká pošta - balík do ruky a zásilku Vám přinesou domů nebo si ji pak budete moci vyzvednout na jednom z cca 3000 výdejních míst České pošty v čase, který bude vyhovovat Vám.
 
6) Zrušení objednávky
 
Potvrzenou objednávku lze ze strany kupujícího zrušit, pakliže objednávka ještě nebyla vyřízena a odeslána, max. však do 24 hodin a to elektronickou formou, telefonicky i osobně. Každá potvrzená objednávka je ze strany dle našich obchodních podmínek závazná. Pokud nebude objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem vyzvednuta, nebo bude vrácena nepřevzata z důvodů, které zavinil zákazník, bude v každém případě požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží a manipulační poplatek (smluvní pokuta) ve výši 200,- Kč bez DPH.
 
7) Výměna zboží
V případě potřeby Vám nepoužité nerozbalené nepopsané a nepoškozené, tedy znovu prodeje schopné zboží, vyměníme za jiný druh. Zboží zašlete ve tvrdém obalu (kartonová krabička – bublinatá obálka nestačí) do 14 dnů od nákupu doporučeným balíkem (ne na dobírku) na naši adresu. Náklady spojené s vyměňováním nese v plné výši kupující. Zboží se mění do 14 dnů od koupě, případně budeme zákazníka informovat.
 
8) Odstoupení od smlouvy
 
Kupující má právo vrátit nakoupené zboží - odstoupit od kupní smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží podle platného Občanského zákoníku. Pokud se tak rozhodne, musí zboží, a s veškerým příslušenstvím poslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum doručení zboží prodávajícímu). Spotřebitel odpovídá za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Kontaktní čočky jsou zdravotnický prostředek. Po obdržení vráceného zboží, prodávající, nejpozději do 10 dnů, kupujícímu vrátí zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem. 
Upozorňujeme, že nepřevzetí odeslané zásilky nerovná se vrácení zboží do 14 dnů a odstoupení od smlouvy. Viz. Bod č. 6 - Každá potvrzená objednávka je ze strany dle našich obchodních podmínek závazná. Pokud nebude objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem vyzvednuta, nebo bude vrácena nepřevzata z důvodů, které zavinil zákazník, bude v každém případě požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží a manipulační poplatek (smluvní pokuta) ve výši 200,- Kč bez DPH.
 
9) Reklamace
 
Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. 
Za vady vzniklé přepravcem ručí přepravce, evidentně poškozenou, nekompletní apod. zásilku nepřebírejte a následně nás kontaktujte. V tom případě zásilku odešleme znovu a v pořádku, poškození si s přepravcem vyřídíme sami.
 Postup při reklamaci – při zjištění reklamovatelné závady nakoupeného zboží prosíme o informaci e-mailem o problému včetně informace o čísle objednávky a druhu a množství reklamovatelného zboží. Následně reklamované zboží zašlete řádně zabalené (nejlépe kartonová krabička) na naši adresu s popisem závady, reklamovaným zbožím, návrhem řešení závady jako doporučený balík, ne na dobírku.
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od převzetí reklamovaného zboží naší firmou.
 
10) Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů
 
Dle ust. §20e ZOS subjektem mimosoudníhon řešení spotřebitelských sporů ve smyslu tohoto zákona je dle písmene d) - v případech, kdy není dána působnost orgánů uvedených v písmenech a) až c), Česká obchodní inspekce (www.adr.coi.cz).
 
Zákony a předpisy:
- zák. č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání 
- zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů
 
Kontaktní adresa:
Optik Hrežík
Sokolovská 672
698 01 Veselí nad Moravou
Tel.: +420 518 322 242
e-mail: info@cockyhrezik.cz

Čočky dle kategorie

Čočky dle použití

Čočky dle značky

Rychlý výběr

<